SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine trgovina.lilija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino trgovina.lilija.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Cvetličarna Lilija, Jožica Žabkar s.p.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Cvetličarne Lilija ažurira in spreminja pogosto in hitro.
NAČIN PLAČILA
Spletna trgovina Cvetličarna Lilija omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Cvetličarna Lilija (ponudba ali predračun), v tem primeru nam morate za naročila, oddana dan pred želeno dostavo, po elektronski pošti posredovati potrdilo o opravljenem plačilu
- s kreditno kartico
- z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe Pošta Slovenije
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
* Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.
Cenik za dostavo (že z DDV):
Obračuna trgovina.lilija.si:
- poštnina dostavne službe Pošta Slovenije – 8,50 € (dostavni čas 1-3 delovne dni)
- poštnina Hitre pošte Slovenije (dostava isti dan (za naročila na seznamu poštnega križa Hitre pošte Slovenija, oddana do 9. ure – seznam pošt) oziroma najkasneje naslednji delovni dan na izbran naslov) – 12,90 €
Dodatni stroški (z DDV):
- “On-line” plačilo (nakazilo na TRR oz. po predračunu) – 0,00 €
- Plačilo po povzetju – 2 €
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
POSTOPEK NAKUPA PRED ODDAJO NAROČILA
1. Izbira izdelkov: pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati želene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb “V košarico”.
2. Potrditev košarice oz. povzetek naročila: po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne (povezava na stran: https://trgovina.lilija.si/kosarica/ ). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice.
3. Dostava: pri izbiri dostave lahko izberete način dostave (Krško, Posavje, Pošta Slovenije, osebni prevzem naročila) s klikom na želeno dostavo.
4. Blagajna: po potrditvi izbranih izdelkov se premaknete na stran blagajne (povezava na stran: https://trgovina.lilija.si/blagajna/) Pri izbiri naslova določite vaš želeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov. Za dostavo na drug naslov (oziroma drugemu naslovniku) poleg točnega naslova potrebujemo tudi telefonsko številko prejemnika, saj bo nanjo naslovljeno obveščanje o poteku dostave. V primeru, da ta podatek manjka, bo ponudnik stopil v stik z naročnikom na enega od navedenih kontaktnih podatkov.
5. Plačilo: zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb “Kupite sedaj” se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.
POSTOPEK NAKUPA PO ODDAJI NAROČILA
1. Naročilo v čakalni vrsti. po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno. Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
ROK DOSTAVE
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 12. uro, odpošljemo že isti dan v primeru plačila po povzetju. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR oziroma nas o plačilu naročnik obvesti s potrdilom na elektronski naslov. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta.
PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini Cvetličarne Lilija, lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@lilija.si) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: Cvetličarna Lilija, Jožica Žabkar s.p., Ulica 11. novembra 35, 8273 Leskovec). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 14 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva.
Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.
Več tudi na: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina trgovina.lilija.si uporablja naslednje piškotke, za namene boljše uporabniške izkušnje:
Kodirana identifikacijska številka uporabnika
Nam omogoča sledenje preko večih strani kaj imate v košarici, brez tega piškotka bi se vam na vsaki nasledji strani izdelki stresli iz košarice.
PHPSESSID
vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov
_ga
Statistika Google analytics – anonimno beleženje statistike
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Z oddajo svojega e-poštnega naslova uporabnik daje izrecno privolitev, da lahko podjetje Cvetličarna Lilija, Jožica Žabkar s.p., vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja uporabnikovega zanimanja za storitve in produkte podjetja Cvetličarna Lilija, Jožica Žabkar s.p.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam prijetno nakupovanje!